dimecres, 29 de juliol del 2009

Nous blocs

Avui puc donar per enllestits els dos blocs que tenia pendents:
1. Dedicat al llibre Los misterios del señor Burdick: hi podeu trobar les il·lustracions del llibre i una biografia de l'autor, Chris Van Allsburg. Podem suggerir a l'alumnat que imaginin, expliquin, escriguin... la història que els suggereix cada il·lustració. Després es pot fer el recull de la manera que més us convingui, en el bloc, gravacions orals, exposició d'escrits a la biblioteca, representacions teatrals...
http://escritsburdick/blogspot.com

2. Matematura: el treball de recerca sobre literatura i matemàtiques. En aquest bloc ja en tenieu un tastet, per si algú en vol més, podeu triar i remenar en tot el recull.
http://matematura-e3/blogspot.com

Que vagi de gust!

3 comentaris:

  1. Encarna, quin tip de traballar!
    Dels llibres de matemàtica, fa anys que feies el recull? O ho has iniciat ara? No te'n falta cap, eh!
    Serà útil, segur. I esperem que l'altre, el del Burdick, també.
    Enhorabona per ser multiblocaire

    ResponElimina
  2. Hola Encarna!

    Jo he treballat a la meva escola amb Los misterios del señor Burdick!!!! Crec que és un llibre excel·lent. Els hi vaig donar la il·lustració i la frase que apareix i ells van escriure un conte. Van sortir històries molt xules! Llàstima que, per falta de temps, no vaig poder fer-ho "digitalment" però aquest any segur que ho fem amb l'Scribd!

    ResponElimina
  3. Per fi he pogut posar en ordre tot el que tenia previst.
    Estic d'acord amb que el llibre del senor Burdick és genial i dóna molt joc per treballar la narració.

    ResponElimina