dimarts, 3 de novembre del 2009

Joc de memòria

El que tenen en comú aquests dos divertidíssims personatges és el nom, els dos es diuen WILBUR i segurament, com apunta la Mariona en el seu comentari alguna cosa més.
Des de que el curs passat vaig llegir el llibre La telaraña de Carlota i vaig conèixer aquest porquet tant bufó anomenat Wilbur, vaig estar donant voltes com preparar un joc d'aquells de cartes que estimulen la memòria.... però em falta, i m'agradaria que m'ajudessiu, parelles de personatges literaris que tinguin el mateix nom, i així poder fer tot el joc.... Seran ben rebudes les vostres aportacions i quan el joc estigui dissenyat el veureu al Quatre petites cantonades.

Aquí en teniu una mostra.

1 comentari:

  1. No coneixia a cap Wilbur i ara ja en conec 2 gràcies al teu bloc!

    Si en conec més, ja t'ho diré!

    Seguiré de prop aquest bloc!

    Ens veiem!

    Susana López

    ResponElimina