dimecres, 2 de setembre del 2009

Llibres del cos humà

Ja estem de retorn, les vacances són un bon record...
Em sembla que no us he parlat mai de l'editorial
Media Vaca . He pogut llegir alguns dels seus llibres i de moment tots m'han semblat fantàstics..... Té cura de tot el que forma part del llibre: el text, la il·lustració, la presentació, el paper, el color.... De moment cap dels seus llibres m'ha deixat indiferent.

Avui, però, he tingut una sorpresa al veure en el prestatge de novetats de la Biblioteca Artur Martorell dos llibres d'aquesta editorial dedicats al cos humà. Són llibres de coneixements per a infants de cicle inical, divertits, amb textos entenidors i clars que donen resposta a dubtes sobre aspectes del nostre el nostre cos.

La col·lecció és El Mapa de mi cuerpo i consta dels títols següents: Agujeros de la nariz, Plantas, Tetas, Dientes, Costras i Ombligo.

L'autor és Genichiro Yaghu.

4 comentaris:

  1. Això si que és fer la feina ràpid!! m'encanta la foto del teu perfil.
    Neus

    ResponElimina
  2. Hola Neus,
    Aquest curs podré mimar una mica més el bloc. Sense el màster queda més temps...
    Ja feia temps que rumiava sobre quina foto posar al perfil, no em semblava bé tenir la coberta del llibre del m'he inspirat en el nom del bloc.

    ResponElimina
  3. Bon inici de curs, Encarna!
    Abans de l'estiu vaig veure aquests sis llibres a l'Abracadabra -que no a Abacus ni enlloc més, punt a favor d'aquest nou llibreter- i els vaig encarregar. Estic segura que seran un èxit entre els nens i nenes, i entre les mestres de l'escola. Jo també els trobo boníssims, divertíts i innovadors.

    ResponElimina
  4. Totalment d'acord que seran un èxit i una bona eina a la biblioteca

    ResponElimina