dimarts, 21 d’agost del 2012

Comprar llibres de coneixements


Dissabte vaig anar al Cosmocaixa. Experimentant, tocant, observant i llegint em va passar tot el matí.
A la sortida em vaig entretenir força estona a la botiga del museu on vaig tenir una sorpresa molt agradable, hi ha molts llibres de coneixements per infants, principalment de les matèries que dedica el museu: experiments, astronomia, paleontologia, dinosaures, ecosistemes, ecologia, matemàtiques (vegeu enllaç a Matematura), física, química...  i dels temes de les exposicions temporals que s'hi fan, per exemple, ara hi podem veure Epidèmia i hi havia força llibres que parlaven de malalties, medicina, prevenció, microorganismes...
També tenen material i jocs educatius molt interessants.
Preneu nota per si us cal fer una compra de llibres d’aquests temes. De veritat que val la pena!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada